NAČIN PREPOZNAVANJA VAŠE FIRME

Vizuelni identitet je osnovno sredstvo raspoznavanja, skup svih vizuelnih i fizičkih karakteristika nekog proizvoda, usluge, ideje ili kompanije, koji ga razlikuju od drugih.

Suština je raspoznavanje, morate se izdvojiti iz mase, kada vide vaš LOGO, znaće da ste to vi, to vas izdvaja od dugih.
Naravno, tu su i prepoznatljive VIZIT KARTE, kao i raznovrsni flajeri u cilju bolje reklame.

Vizit karte vid komunikacije s klijentima. Najčešće je vizit karta prva prezentacija vaše kompanije potencijalnim klijentima i zbog toga mora biti urađena što profesionalnije. Dizajn vizit kartice može biti inovativan i kreativan, jednostavan ili ozbiljan i prefinjen.

Nimalo manje vredna i bitna stvar je i MEMORANDUM

Memorandum predstavlja list papira A4 formata na kome se nalaze osnovni podaci vaše firme. Jedno od (nepisanih) pravila poslovne komunikacije jeste da svaka firma ima svoj originalni memorandum.
Memorandum se sastoji od gornjeg zaglavlja u kome se obično nalaze logo, naziv firme, bankovni računi, PIB, i matični broj. U donjem zaglavlju nalaze se adresa, brojevi telefona firme, imejl i adresa web sajta. Na sredini memoranduma može se naći vodeni žig logoa vaše firme.
MEMORANDUM JE NEOPHODAN ZA DOBAR IMIDŽ
Memorandum je pored logotipa i vizitkarte sastavni deo korporativnog identiteta firme.

Ukoliko vam je tako nešto potrebno, možete mi pisati ovde ili na mail, jer zajedno možemo doći do idejnog rešenja i za vrlo kratko vreme dovesti do realizacije, u vašu i moju korist i obostrano zadovoljstvo.

Коментари

Популарни постови са овог блога

IZRADA NORMATIVA ZA HRANU I PIĆE

DOKUMENTI POTREBNI U MALOPRODAJNOM OBJEKTU